Okosapró kisokos

Miket árulunk?

Hivatalos értelmezésben használt műszaki cikkeket (melyek azonban újak, gyári csomagolásban), úgynevezett B-árukat tudsz nálunk megvásárolni. Csak és kizárólag olyan termékeket teszünk fel a webshopba, amelyeket már mi magunk is kipróbáltunk. Nem szeretnék és fogok olyan terméket eladni, melyet magamnak sem vennék meg. Nyilván emberek vagyunk és különbözünk, ahogy ennek fényében a véleményeink is lehetnek eltérőek, de leginkább arra törekszem, hogy csak minőségi dolgok kerüljenek fel eladásra.

Miért éri meg nálunk vásárolni?

- 1év szavatosság minden nálunk vásárolt készülékre, kiegészítőre
- minden termék EU-s piacra tervezett , tehát átalakító nélküli
- csak olyat árulunk, amit magunknak is megvennénk és kipróbáltuk
- csak készleten lévő terméket rendelhetsz meg, melyet 1-2 munkanap múlva már szállítanak is

Más országokban gyakran kedvezőbb áron lehet kapni okosotthon termékeket, mint Magyarországon. Azonban ha csak 1-2db termékre van szükséged, nem éri meg külföldről rendelni, hiszen a szállítási költség vagy akár a vám is hozzáadódik, és akkor már ugyanott vagy, mint a termék itthoni vásárlásánál. Ezzel szemben mi gyűjtjük az árut, és ha már megvan a kellő mennyiség, csak akkor szállítjuk a raktárba.

Gyanusan olcsó! Biztos, hogy eredeti és bontatlan áruk ezek?

Őszinte leszek! Én nem ebből élek, ez nekem egyelőre csupán hobbi és amint már a "Kik vagyunk" részben említettem, minden ebből befolyt jövedelmet, a gyerkőceimnek teszek félre. Minden termék, amit itt vásárolsz, eredeti, német piacon vásárolt áru. Azért tudom ilyen jó áron adni őket, mert én ezt a munkám melletti hobbimnak tekintem, és nem dolgozom nagy árréssel.

Kapok garanciát?

Minden nálunk vásárolt termékre 1 év szavatosságot biztosítunk. Ha bármi probléma ezalatt az idő alatt felmerülne, akkor csak keress minket bátran, bármely elérhetőségen. Ne feledd, a problémák azért vannak, hogy megoldjuk őket ;)

Meggondoltam magam és még sincs szükségem a termékre. Visszaküldhetem?

A törvényben meghatározott idön belül (lásd ÀSZF) indoklás nélkül visszaküldheted a terméket. Ha így döntenél, kérlek vedd fel velünk e-mailben(info@okosott.hu) vagy telefonon (+36302518033) a kapcsolatot. A megbeszéltek alapján minden ehhez szükséges információt elküldünk a megrendelésnél megadott e-mail címedre. 

Problémám van, hogyan tovább?

Bármely felmerült probléma esetén arra törekszünk, hogy azt a lehető leggyorsabban és számodra legkényelmesebb módon oldjuk meg. Ezt szem előtt tartva, két lehetőséget szoktunk felajánlani:

  • azonnali pénzvisszafizetés: a termék teljes vételárának visszatérítése
  • cserecsomag szolgáltatás: ha hibás a termék vagy probléma adódott vele, akkor díjmentesen küldünk helyette egy másikat. A GLS futárszolgálat kiviszi az új terméket és el is hozza egyidejűleg a hibás, vagy cserélni kívánt készüléket.

Honnan van az áru?

Németországban vásárolunk. Nem veszünk hamisítványokat. Minden egyes nálunk vásárolt termék eredetét ellenőrizheted a cikkszám, hologramm és minden egyéb ismérv alapján.

 

Okosapró Kisokos - Termék specifikus kérdések, problémák, válaszok

Válaszd ki, mely termékről szeretnél többet megtudni:

Google Nest Mini - 2. generációs

Google Nest HUB